KU MOHON MAAF..

Salam perjuangan..
saya mengucapkan terima kasih kepada pembaca-pembaca blog ini yang 'mungkin' ada yang menanti penulisan yang terbaru dari saya....walaupun orang biasa ungkapkan tanggungjawab melebihi masa daripada ungkapan Syahid Hassan Al-Banna,namun bagi saya itu bukan alasan untuk saya mengupdate penulisan dalam blog ini..kerana ini juga adalah salah satu tanggungjawab saya kira. Apepun, saya masih lagi menggunakan jari ni untuk bernukil sebenarnya, kalu tidak di blog ini, pastinya di blog saya yang ke-2. Anda boleh lah link di colume sebelah ini, untuk 'my 2nd Blog' atau layari http://nurcahayaislam.blogspot.com.. syukran...

0 comments:

Kira Kira

Emailkan Pandangan Anda

MAWAR BERDURI

Menjadi Idaman Setiap Wanita Untuk Mendapat Gelaran Sebagai Wanita Solehah Di Sisi ALLAH S.W.T